20 Ağustos 2010 Cuma

Çikolata Soslu Kayısılı İrmik Tatlısı


Malzemeler :
  • 1 litre süt
  • 8 çorba kaşığı irmik
  • 1 çorba kaşığı nişasta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 8 tane kuru kayısı
  • 1 limon kabuğu rendesi
  • 1 paket hazır çikolata sosu
Hazırlanması :
  • Sütü tencereye alın.Üzerine toz şeker, irmik, nişasta ve limon kabuğu rendesini ekleyip çırparak pişirin.
  • Kayısıları küp küp doğrayıp, kaynamaya başlayınca kayısıları ilave edin.
  • 1-2 dakika beraber kaynadıktan sonra sıcakken istediğiniz kalıba dökün.
  • Üzeri için, çikolata sosunu, paketin üzerindeki tarife göre hazırlayın.
  • Pişen sosu ilk sıcaklığı çıkınca irmik tatlısının üzerine dökün.
  • Ilındıktan sonra tatlıyı buzdolabına alarak birkaç saat bekletin.  
Afiyet olsun...

5 yorum:

Fuat Gencal on 20 Ağustos 2010 11:34 dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Çikolatalı leziz ve iştah kabartıcı Ellerinize sağlık.

Saygılar.

derya on 20 Ağustos 2010 12:17 dedi ki...

Canım hayırlı cumalar ellerine sağlık harika gö
rünüyor.Bereketli iftarlar öpüyorum...

Tümay on 20 Ağustos 2010 14:12 dedi ki...

Walla kitap gibi duruyor tatlı. Gerçekten nefis! Ellerine sağlık:)

mintininmutfağı on 20 Ağustos 2010 17:49 dedi ki...

SEVGİLİ ARKADAŞIM BU GÜZEL LEZZET İÇİN ELLERİNE SAĞLIK...

mintininmutfağı on 20 Ağustos 2010 17:50 dedi ki...

etkinlik bannerini bloğuna eklemek isteyen arkadaşlar buraya tıklayarak alabilirler...
Hobidünyam woman forum adına;
*http://edacroche.blogspot.com/ * http://papatya68.blogspot.com/
tarafından hazırlanmış olan; hobidünyam yemek etkinliğinin "5."si olan" sahur lezzetleri" etkinliğinin ev sahibeliğini,
20 AĞUSTOS 2010 - 5 EYLÜL 2010
tarihleri arasında mintininmutfagi.blogspot.com adresimde mintinin mutfağı olarak ben yapıyorum ve muhteşem lezzetlerinizle sizleri,kendi mutfağımda ağırlamak istiyorum.

***yapmanız gereken şey dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp,kendi bloğunuzda yayınlamak ve benim bloğuma yorum bırakarak haber vermek olacak.hazır olduğunu bildirdiğiniz tariflerinizi,ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ekleyerek linkinizle birlikte yayınlayacağım.hadi herkes mübarek ayın güzelliğiyle,sahurunda hazırladığı şık tarifleri bana bildirsin.
Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.davetiyeyi ulaştıramadığım aradaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...

Not: blog sahibi olmayanlar da bu etkinliğe katılabilirler.hazırladığınız sahur tariflerini,resmiyle birlikte isminizi de yazarak (pepito_life@hotmail.com) adresime yollayın,ben de yayınlayayım:)
NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/
adresine başvurabilirler
BİRBİRİNDEN LEZZETLİ TARİFLER YAYINLANMAYA BAŞLADI...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...

Yorum Gönder

 

GÜÇ MUTFAKTA Copyright © 2009 Girlymagz is Designed by Bie Girl Vector by Ipietoon